March 3, 2012

2. várka pryskyřicových výrobků - prodej

Aneb jsem se rozhodla to raději dát tady, neprodané věci pak dám na svůj Votočvohoz profil x)

Jinak k prodeji, můžu vám věci poslat poštou (doporučeným balíčkem což by vyšlo asi na 40Kč) nebo předat osobně (Animefest, v součastnosti pravděpodobně 16.3. v Praze nebo téměř kdykoliv v Českém Těšíně XD)
O věci si pište do komentářů či se rovnou obracejte na můj email gumitko@centrum.cz

U každé z věcí jsou čísílka, která jsou rozhodující x)

+Důležité poznámky : 
Prosím berte navědomí, že nejsem profík, byť se věci snažím dělat pečlivě.
Určité obrázky (které by si o to jakoby žádaly) v sobě mají třpytky ^^
Snažím se o jedinečnost věcí, takže se bude jen málokdy stávat, že by se určité motivy objevovaly vícekrát, dokud o ně nepude nějak požádáno či se mi tolik nezalíbí XD
1) Starodávné brože se zabudovaným zapínáním.
Velikost 4,2 x 3,6 cm
Cena : 50Kč/ks


1,2,3 : ZADÁNO
pohled na patentku : 
a brož s přidělaným zapínáním.Velikost 3,8 x 3,1
Cena : 30Kč

2) Dále prstýnky

 -Nejdříve prstýnky s rozměrem čtverečku cca 2cm
Cena : 30Kč/ks
Na prstě vypadají asi takhle 

4,5,6,10,11,12,13,14,15 - ZADÁNO


Volné je č.7
Volná jsou č. 8 a 9
Volné je č.16

-potom prstýnky s kulatým lůžkem s průměrem cca 18mm
Cena : 30Kč/ks


17,18- ZADÁNY

-dále prstýnky s průměrem cca 26mm
Cena : 35Kč/ks


21,22,55,56 - ZADÁNO

-A poslední řada prstýnků s ozdobnými lůžky o velikosti cca 25x19 mm
Cena : 35Kč/ks


23,24,25,27,28,29,30,31,32,33,35,36,37,38,39,40,41,43,44 - ZADÁNO

Volné je č.26
Volné je č. 34

Volné je č.42

A "odznáčky"
velikost :  26mm
Cena : 35Kč/ks



46,47,51,53 - ZADÁNO

Z poslední vírky mi pak zbyly ještě tyto dva výrobky/přívěšky.
57-
žlutá slečna se třpytkami : cena 40Kč
58- přívěšek s "cákancem" krve : cena 50Kč

Čímž bych tedy ukončila tuhle nabídku. Myslím že v budoucnu (jestli se tedy najdou zájemci XD) udělám nějaké okruhy jako například Fashion,sekci Imai Kiry a lolita inspired obrázků, Anime sekci či J-rock a K.pop sekci. Tentokrát to byla více méně směs kvůli zmapování zájmu okolí x)
Moc děkuji všem, kteří poskytnou domov jakékoliv z mých věcí ♥

35 comments:

  1. DOufám, že je volný 33 Taylor Momsen prstýnek, ráda bych si ho vzala s tím, že bychom předání udělaly jak se uvidíme :)

    ReplyDelete
  2. Muzu poprosit 37,12 a 30 ? Předáme s kabátkem ?

    ReplyDelete
  3. I need to stock myself up on rings sooo... 27, 30 a 38 prosím ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jelikož mi Akeshi vyfoukla 30 (fffuuu), tak prosím ještě 47. ;3

      Delete
  4. 44! (Sherlock). Nevím jestli se dostanu na Animefest, takže bych brala poštu.
    Domluvíme se přes mail :-)

    ReplyDelete
  5. 14 a 36 prosím, bohužel animefestu se neúčastním, takže asi poštou, bylo by možno. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bylo, prstýnky jsou tedy tvé, pro bližší domluvu mě tedy prosím kontaktuj na email x)

      Delete
  6. Tenshi! 4, 10 a 53!!! To bylo schválně či co? Mé Trekkie srdce zaplesalo! (A Karl *.*)
    Uí. Způsob předání a dodání...Nejspíš přes maminky...? :D Ještě se ozvu v emailu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi jsem ti to už předtím říkala,ale vždycky se mi lépe tvoří pro někoho, proto zvláště při výrobě z pryskyřice se inspiruju zájmy svého okolí. XD
      Jo, přes maminky by to mohlo být fajn x) Když by to šlo, mohla bys mi vlastně poslat peníze přes účet (nebo mamču - dohromady by to bylo 95Kč) a já ti pošlu prstýnky klidně už teď ve čtvrtek x)

      Delete
    2. Tedy dobrá, předám mamince obálku s penězi a něčím, co pro tebe už delší dobu schraňuji a chtěla jsem ti to předat osobně...ale nevadí. :)

      Delete
  7. Ráda bych 40 a předání asi na Animefestu ^^ Děkuji~

    ReplyDelete
  8. Pardon pardon, chtěla jsem napsat 43 :x Nevím jak se to stalo xD
    43 43 43 43 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. V pořádku, sekla ses jen o řadu...A píšu si, 43 a AF

      Delete
  9. jéé to je nádhera :)) Mohla bych poprosit o 3 a 51 ? Kdyby jsi někdy měla ještě prstýnek 36, byla bych nejšťastnější. Ideální by bylo předání v Praze, ale vím, že se neznáme, tak jak budeš chtít :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak se mi prosím ozvi na email (gumitko@centrum.cz) a blíže se dohodneme. 3 a 51 jsou tvé a s předáním..já žiju celkem daleko od Prahy,ale právě se tam asi ocitnu 16,17,18.3. tak třeba pak..x) ♥

      Delete
  10. Můžu 1 a 2? A ta poslední řada prstýnků má nastavitelnou velikost?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Všechny prstýnky mají nastavitelnou velikost ;)
      A 1,2 jsou tedy tvé x)

      Delete
    2. Skvělý, tak bych si vzala ještě 39, 41 a 17 :-)
      Určitě se budu vyskytovat na Animefestu, takže předání asi tam :-)

      Delete
    3. Dobrá, prstýnky a brože jsou tedy tvé. Dohromady to je přesně 200Kč. Poprosím tě ale,aby jsi si mě tam potom našla a nezapoměla na to. Asi tady ještě zveřejním před Animefestem nějaký připomínkový článek,ale i tak, kvůli množství lidí, kterým něco budu předávát každého prosím o iniciativu ;)
      Tenshi ♥

      Delete
  11. Ahojky. Mohla bych poprosit o 23, 24, 56, 6 a 46? Asi nejlépe poštou?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jop, jsou tvé, tak se mi ozvi na email a prořešíme poštu a podobně ;)
      A vidíš, máš pandu ;) XD

      Delete
  12. Já bych si vzala 11, 25, 35 a 46. :3 U tvých výrobků je neuvěřitelně těžké si opakovat, že opravdu nemusím mít všechno! XD Ale teda ta Tabuchi mě docela mrzí. XD
    Později se ještě domluvíme na té mé spešl objednávce, ano? :3 Ideálně vše k předání na Animefestu (pokud bys nestíhala, vůbec nevadí, domluvily bychom se jinak ^^). A nebudeš chtít už dopředu zaplatit ty hotové věci (Animefest je přece jen ještě dost daleko...)? :)

    ReplyDelete
  13. Grrr, moc dlouho jsem psala komentář, 46 je už taky pryč! :D Tak jen 11, 25 a 35 no. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrá Terezko, tak tyhle 3 jsou tedy tvé, ještě ti odepíšu na mail a domluvíme se na dalších výrobcích. No spoléhám na to, že bych to do AF měla stihnout, protože plánuju udělat novou várku, kt. bych brala a prodávala ještě tam :D
      Jinak mě šíleně těší, že máš Carebear prstýnek..dělala jsem ho celkem s myšlenkou na tebe xP

      Delete
  14. Já bych si ještě k tý svý objednávce přibral 22, 29 a 53. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promiň Kiro, 53 už není, takže ti připisuji 22 a 29 (cha!Kaoru jeden!)

      Delete
  15. já bych si k těm zamluveným šatům na vv vzala 15, 18 a 31 prosím :3

    ReplyDelete
  16. Mohla bych poprosit o 32 - prstýnek s pin-upkou?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě Danielle...x)
      Možná vlastně budeme mít i příležetost se vidět myslím 18.3. v neděli na Ellise zmiňovaném lolita sraze v Ostravě..nejsem sice úplně srozuměna se všemi okolnostmi,ale když bys tam plánovala jít, určitě bych ti jej tam mohla předat x)

      Delete
    2. Super. Pokud to bude možné, stavím se. :)

      Delete
  17. Ráda bych 5,13 a 21 prosím :)

    ReplyDelete